niedziela, 21 sierpnia 2016

Park olimpijski w Atlancie - USA

W tym poście mam dla Was karteczkę którą dostałam z oficjalnej wymiany. Atlanta jest nie tylko największym miastem w Georgii i stolica tego stanu, ale także jednym z największych  federalnych ośrodków rządowych w kraju. Na pocztówce widok na Park olimpijski w Atlancie właśnie. To w tym mieście w 1996 roku odbyły się XXVI Letnie Igrzyska Olimpijskie :-) Bardzo się cieszę z tej kartki, gdyż nie dość że trafia mój pocztówkowy gust, to jeszcze jest pierwsza jaką dostałam z Atlanty :-)





2 komentarze:

  1. Imponujący widok na pocztówce:) W mojej amerykańskiej kolekcji brakuje jeszcze Georgii.

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze fascynują mnie te imponujące drapacze chmur, panorama dzięki nim jest doprawdy niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)