niedziela, 4 lutego 2018

Niebo, Góry i Krajobraz Guilin - Chiny

Cześć! 

Znowu miałam przerwę w blogowaniu i kolejny raz tu wracam. 

Tym razem z pocztówką ukazującą piękno Guilin w Chinach. Niektórzy mówią, że Guilin jest niczym jaśniejąca perła osadzona w ogromie Chin”. A dawny prezydent Wietnamu Ho Szi Min powiedział, że: „Krajobraz Guilin jest najpiękniejszy na świecie. Jest jak cudowny wiersz zaklęty we wspaniałym obrazie, jak cudowny obraz zaklęty we wspaniałym wierszu”.

 


 https://www.postcrossing.com/postcards/CN-2343068

4 komentarze:

  1. Przepiękna pocztówka, brakuje mi Guilin w swojej kokekcji. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam szczęście z tą pocztówką - zwłaszcza że dostałam ją w ramach "oficjalnego postcrossing'u".
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Druga to ta. Bajeczna, magiczna, wspaniała. Zazdroszczę ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba! Jest tak piękna że mogłabym się od razu tam znaleźć :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)