niedziela, 11 lutego 2018

Jaskinia Jomblang - Indonezja

Cześć! 

Jaskinia Jomblang, którą chciałam Wam dzisiaj pokazać leży na indonezyjskiej wyspie Java, niedaleko miasta Yogyakarta. 

Znana jest przede wszystkim dzięki tzw. „light of God” – promieniom słońca wpadającym do jej wnętrza przez otwór w jednej ze ścian. Żeby się dostać do jaskini trzeba najpierw zjechać na linie kilkadziesiąt metrów by następnie przedrzeć się przez las. Niestety ma też i mroczną historię. W latach 70’tych była miejscem masowego mordu indonezyjskich komunistów, którzy byli tu wrzucani żywcem! 


 

2 komentarze:

  1. Mam parę kartek z Indonezji, ale tej jaskini nie posiadam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej jaskini, dowiedziałam się dopiero jak dostałam tą pocztówkę :-P Pozdrawiam również :-)

      Usuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)