czwartek, 3 lipca 2014

Chorwackie CANDY :)

Tak jak wcześniej pisałam, dzisiaj zaczynam moje wakacyjne podróżowanie. W tym roku kierunek Chorwacja. Tak sobie pomyślałam, że zorganizuję "Chorwackie CANDY"! Co Wy na To? Jak ktoś jest chętny by otrzymać nowe pocztówki z Chorwacji, zapraszam do udziału w zabawie.



Zasady:

1. Zostań publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Umieść powyższy baner na swoim blogu wraz z linkiem naprowadzającym - w przypadku gdy nie posiadasz bloga, wystarczy udostępnić post na facebooku.
3. Zostaw komentarz pod tym postem z chęcią udziału i linkiem do swojego bloga.
4. Czas trwania 03.07.2014 - 21.07.2014, losowanie zwycięzcy nastąpi dzień później.
 
Powodzenia !!!

7 komentarzy:

  1. Zgaszam się do zabawy :)
    widokowkiweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także zgłaszam chęć udziału w candy :)

    http://www.edi-pocztowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku też Chorwacja!! ;-) dokładnie to za 9 dni ;)
    a Ty? kiedy wyjeżdżasz i gdzie dokładnie się wybierasz? jeśli można wiedzieć;)

    a co tam ;) zgłoszę się! do udziału w candy ;)
    http://happy-postcrossing-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula, ja już w Chorwacji:) Właśnie przyjechałam. Jestem w miejscowości Drage. To taka mała miejscowość na Riwierze Zadarskiej:) Jest super, zaraz idziemy na plażę ;-)

      Usuń
  4. Ja się chętnie zgłoszę ! ;)
    banerek tu http://mydreamlucky.blogspot.com/
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja też bardzo chętnie się zgłoszę :)
    czarrymarry.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się! ;)
    A banerek znajdziesz tu:
    marysseprobuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)