czwartek, 28 stycznia 2016

Wieża Space Needle w Seattle - USA

Cześć! Tą kartkę dostałam od Erin. Wieża widokowa Space Needle to główny symbol Seattle. Zbudowany w 1962 roku z okazji światowych targów, ma 184-metry wysokości. Jest to tak naprawdę stalowy słup z latającym spodkiem na wierzchołku, w którym znajduje się taras obserwacyjny i drogie restauracje. Futurystyczny budynek ma szybkie windy, które błyskawicznie zabierają turystów na szczyt w 41 sekund . Jest on jednym z najwyższych budynków Seattle :-)

Tak na marginesie, pomału zaczynam mieć dosyć tej chlapy za oknem ;-( Zimo wróć! Proszę ;-)




8 komentarzy:

  1. Prawdziwa futurystyczna budowla ale widok pewnie jest z niej wspaniały. Lubię takie kartki pokazują coś atrakcyjnego z miejsca ,z którego do nas przybyły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka byłaby idealna dla mnie, gdyby nie te bańki ;D A co do samego budynku to z chęcią bym go zobaczyła na żywo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie, te bańki psują trochę całość, chociaż i tak pocztówka jest bardzo przyjemna. ciekawe ile kosztowałaby mnie taka kolacja na szczycie tej wieży? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, piękne kolory i te bańki dodają takiego fajnego efektu (nie wiem, jak nazwać. U mnie w Warszawie w Pałacu Kultury też są superszybkie windy ale nie jechałam aż na samą górę to nie wiem, jedynie do 4 piętra najwyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe ile kosztuje wjazd i pooglądanie miasta z wysokości, bo o kolacji to już nawet nie myślę :P Bąble również i mi nie przypadły do gustu, ale poza nimi, pocztówka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie pada deszcz, wieje wiatr i pogoda jest pod psem od trzech dni. Tęsknię jednak za latem, a nie za zimą! :)
    Chętnie wjechałabym na tę wieżę i obejrzała miasto z góry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że te bańki tak szpecą ten piękny widok!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak kosmicznie się zrobiło :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)