niedziela, 2 września 2018

Baza wypadowa pod Mount Everest - Nepal

Cześć! 
Pocztówka którą chcę Wam pokazać w tym poście to zdecydowania jedna z moich ulubionych, otrzymanych w ostatnim czasie. Pewnie wynika to z mojej fascynacji "górą gór" :-)

Everest Base Camp leży po południowej stronie Mount Everestu, jest  jedną z najpopularniejszych tras trekkingowych w Himalajach. Każdego roku odwiedzana jest przez tysiące wędrowców zmierzających na szczyt. Baza zlokalizowana jest na wysokości 5364 m.n.p.m.
 
 

21 komentarzy:

  1. Blog jest po prostu genialny. Takie informacje mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe informacje. Mam nadzieje, że dodajesz jeszcze jakiś artykuł o tej tematyce. Za jakiś czas zajrzę na Twojego bloga z nadzieją, że wpis już będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wpis. Masz ogromny talent do prowadzenia bloga, więc liczę na to, że niebawem dodasz kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka wiedza może mi się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy blog. Wejdę na niego jeszcze nie raz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący blog. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eustacheusz247121 lipca 2021 10:13

    Jestem pod wrażeniem prowadzonego przez Ciebie bloga. Wpisy są naprawdę ciekawe.
    ____
    https://www.zawodowcy.net/

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog jest naprawdę bardzo ciekawy. Odwiedzam go bardzo często. Jestem pod wrażeniem, że masz taki talent do prowadzenia bloga.
    __________
    busy do niemiec

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wpis! Zawsze mnie inspirujecie Ja w końcu kupiłam worek na kajak i zacznę zabierać nasze kajaki w podróże samochodem. Ostatnio sporo jeździmy i na pewno znajdziemy jakiś fajny spływ kajakowy. Póki co zwiedzamy Polskę, za rok przyjdzie czas na zagraniczne miejscówki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne informacje. Nie wiedziałem o tym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpis zrobił na mnie wrażenie tak jak cały blog.

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog jest naprawdę fajny. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Informacje, które są na blogu mogą mi się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na kolejny wpis. Blog jest po prostu genialny.
    ______
    https://www.aptekadlapacjenta.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)