środa, 29 sierpnia 2018

Pamiątka z Senegalu - Senegal

Witajcie!
Jak już pisałam w niedzielnym poście, mimo mojej nieobecności na blogu nie próżnowałam i zdobywałam pocztówki z nowych państw - w mojej kolekcji. 

W poniedziałek była pocztówka z cudownej Grenady a dzisiaj z Senegalu - nie było łatwo ją zdobyć. Oj nie było, tym bardziej się z niej cieszę ;-)

Senegal  to państwo w zachodniej Afryce nad Oceanem Atlantyckim. Graniczy z Mauretanią, Mali, Gwineą, Gwineą Bissau i Gambią. Obecnie członek Unii Afrykańskiej i ECOWAS. Jego stolicą jest Dakar :-)



10 komentarzy:

  1. Pocztówki można sobie wydrukować w drukarniach wieloformatowych. Mają wtedy naprawdę bardzo fajny wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog jest naprawdę bardzo ciekawy. Odwiedzam go bardzo często, ponieważ jestem pod wrażeniem, że masz taki talent do prowadzenia bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog. Wejdę na niego jeszcze nie raz.
    ______
    https://www.kochamzabawki.eu/

    OdpowiedzUsuń
  4. Macie SUPa? Zabieracie go ze soba w podróże? My włąśnie trafilismy na https://gosup.pl/deski-sup-141 i zastanawiamy się nad zamówieniem takiej deski. Często jeździmy do Chorwacji na wakacje i pomyślałam, że może się przydać. Tam wiele osób pływa na SUPach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis. Kiedyś musze pojechać w to miejsce.
    ____
    siłownia w rzeszowie

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog jest naprawdę bardzo ciekawy. Odwiedzam go bardzo często.
    _____
    regeneracja stawów psa lub kota

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis. Kiedy dodasz następny?
    _____
    https://polska-klasa.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)