niedziela, 18 lutego 2018

Zamki i Pałace w Kotlinie Jeleniogórskiej - Polska

Witajcie w niedzielne popołudnie :-)

W tym poście mam dla Was pocztówkę z Polski. Dostałam ją od Natalii w ramach prywatnej wymiany :-)

Idąc od górnej lewej strony widzimy: Pałac w Wojanowie, Fontanna przy Pałacu w Wojanowie, Pałac Schaffgotschów w Cieplicach, Pałac w Łomnicy, Zamek Chojnik i Pałac Paulinum w Jeleniej Górze. Wstyd się przyznać, mimo że mieszkam o 2 godziny drogi od tych wspaniałości to byłam tylko na Zamku Chojnik ;-P Muszę to nadrobić :-)


 

4 komentarze:

  1. Ja też mieszkam niedaleko, ale zwiedziłam trochę i pocztówek nazbierało się z każdej wizyty. Jednak takiej nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że jest co pozwiedzać w tym Kotlinie Jeleniogórskiej :) na pewno kiedyś się tam przejadę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite, jakie kiedyś ludność budowała zamki, broniąc się przed wrogiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)