niedziela, 18 lutego 2018

Woda, wyspa z palmami i niebo - Nikaragua

Od dłuższego czasu próbowałam, na różne sposoby zdobyć pocztówkę z Nikaragui. Próbowałam umawiać się na swapy przez stronę postcrossing.com, Facebooka czy też instragrama. Cały czas nie było odzewu a jeżeli już się ktoś do mnie odezwał to tylko po to żeby mnie grzecznie spławić :-P W końcu dowiedziałam się o ekipie "Gdzie Bądź" i udało mi się. W końcu mam piękną pocztówkę z Nikaragui :-)

Może kilka słów o samym państwie. Jest to państwo w Ameryce Środkowej, położone między Hondurasem a Kostaryką ze stolicą w Managui. Z jednej strony Nikaraguę oblewają wody Oceanu Spokojnego a z drugiej Morza Karaibskiego. Na terenie Nikaragui znajduje się 19 czynnych i nieczynnych wulkanów :-)






2 komentarze:

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)