sobota, 8 marca 2014

Wyniki CANDY :)

Moi Drodzy, nadszedł czas na ogłoszenie wyników mojego pierwszego CANDY :) Wcześniej jednak chciałam Wam wszystkim bardzo podziękować za udział w zabawie. Do CANDY zgłosili się:

1. Paula Nowak
2. werciarad
3. Edi
4. Syla
5. Lenka
6. Wivu Chan
7. shire
8. Kasiu
9. Souvenirmaniac


Wszem i wobec uroczyście ogłaszam, że zwycięzcą/zwyciężczynią pierwszego CANDY u Katarzyny została:


 werciarad !!!



Zwyciężczyni serdecznie gratuluję :) Proszę o kontakt i podanie danych adresowych bo pocztówki czekają ;)

I tak oto moje pierwsze CANDY przechodzi do historii... Niemniej już myślę o kolejnym lipcowym, które zrobię jak wrócę z wakacji z nowymi pocztówkami! Do zobaczenia podczas następnej zabawy ;)

7 komentarzy:

  1. dzięki dziewczyny:) niedawno u mnie ktoś wygrał, a dziś to ja zostałam zwyciężczynią:) wielkie, wielkie dzięki:D wszystkiego najlepszego kobitki! :p

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULACJE dla zwyciężczyni ;) koniecznie pomyśl o kolejnym candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dostałam dziś nagrodę :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)