wtorek, 22 kwietnia 2014

Rosja

Witajcie po świętach! Jak Wam minęły świąteczne dni? U mnie bardzo szybko, za szybko, niestety... Dzisiaj otrzymałam jedną pocztówkę od Eleny z Dalnierieczenska. Dalnierieczensk to miasto we wschodniej Rosji, w Kraju Nadmorskim, ok. 5 km na wschód od granicy chińsko-rosyjskiej. Sam Kraj Nadmorski stanowi najdalej wysuniętą na południowy wschód część Rosji. Znajduje się pomiędzy 42° i 48° szerokości geograficznej północnej i 130° i 139° długości geograficznej wschodniej. Jest rozciągnięty południkowo, a odległość od najbardziej wysuniętego punktu na północ do najbardziej wysuniętego na południe wynosi około 900 km. Graniczy z Chinami od zachodu, Koreą Północną od południa, z Krajem Chabarowskim na północy i stosunkowo ciepłym Morzem Japońskim na wschodzie. Piękny widok :-)





3 komentarze:

  1. ojejka, sliczne kolory :) Wyglada jak jakies egzotyczne miejsce. Spędzić tam weekend :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jak zobaczyłam kartkę w skrzynce to zanim ją wyciągnęłam też myślałam że egzotycznie będzie :-) A to Rosja ;P

      Usuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)