czwartek, 4 września 2014

Tonga

Wyobraźcie sobie, jakie było wczoraj moje zdziwienie, gdy znalazłam w skrzynce pocztowej piękna kartę przedstawiającą Tonga, tyle tylko że wysłaną z Poznania od Moni ;-)  Monia zawsze potrafi sprawić mi dużo radości, gdyż pamięta o mojej pocztówkowej pasji. Tylko czasami jak kupuje kartki to wysyła je z Poznania, gdzie mieszka. W tym roku już też raz mnie zaskoczyła przysyłając kartkę z Szanghaju. No ale może kilka słów o Tonga! Jest to państwo leżące na archipelagu, w Polinezji na południowym Pacyfiku, położone w jednej trzeciej drogi pomiędzy Nową Zelandią a Hawajami, na południe od Samoa, na wschód od Fidżi :-) Kurde uwielbiam to!!! :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)