piątek, 10 października 2014

Indonesia

Pura Ulun Danu Bratan jest bardzo ważną świątynią hinduistyczną powstałą w XVII wieku. Znajduje się na brzegu jeziora Bratan na wysokości przeszło 1200 metrów i jest poświęcona bogini wody. W sanktuarium odprawiane są uroczystości w celu zapewnienia dostatku wody z jeziora dla rolników nawadniających swe pola ryżowe na całej wyspie Bali. Pocztówka szalenie mi się podoba! Nie przeszkadza mi nawet, że jest "dziwadłem" wysłanym z innego państwa niż jest w rzeczywistości :-D Kartkę dostałam od Janine :-)




1 komentarz:

  1. Tak jak nie przepadam za kartkami z budynkami to ta jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)