piątek, 26 grudnia 2014

Kanada

Witajcie! Jak Wam mijają Święta? Ja jestem z siebie mega dumna, bo udało mi się zapanować nad świątecznym obżarstwem ;-) Korzystając z chwili wolnego, chce Wam pokazać moje nowe karteczki. Na początek pocztówka od Tiny. Whistler to miasto w zachodniej Kanadzie, w prowincji Kolumbia Brytyjska, położone ponad 100 km na północ od Vancouver. Słynie z trasy narciarstwa alpejskiego i kolarstwa górskiego. Każdego roku kurort odwiedza ponad milion turystów. W Whistler była rozgrywana część konkurencji podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2010 roku :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)