niedziela, 1 marca 2015

Czechy

Witajcie Kochani! Jak Wam mija weekend? Wczoraj udało mi się znaleźć czas i byłam na Międzynarodowych Targach Turystycznych które odbywają się w dniach 28.02-01.03 w Hali Stulecia we Wrocławiu. Było super! Nie dość że spróbowałam różnych smakowitych przysmaków :-P to jeszcze co ważniejsze miałam okazję posłuchać wrażeń znanych naszych polskich podróżników np. Pani Beaty Pawlikowskiej, Pana Aleksandra Doby czy też ekipy Busem przez Świat. Bardzo żałuję że mogłam być tam jedynie wczoraj! Na pewno wrócę tam za rok! Udało mi się też zdobyć, właśnie na targach, parę nowych pocztówek - z Polski i z zagranicy :-) 

Jako pierwsza karteczka ukazująca zamek w czeskim mieście Letohrad. Miasto leży u podnóża Gór Orlickich, nad Cichą Orlicą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)