niedziela, 22 marca 2015

Rosja

Jakoś, czym przekonacie się w kolejnych postach mam szczęście do kartek z Rosji. Nie tylko wysłanych w ramach wymiany postcrossing'owej ale też i w ramach postcardunited :-) Zresztą przyzwyczaiłam się już to tego że Rosjanie zdominowali te "strony".  W sumie nie mam nic przeciwko, byleby tylko kartki ładne do mnie przychodziły ;D Ta którą teraz Wam pokazuję jest od Mashy i ukazuje "rysunkowo" St. Petersburg. Ten budynek ze złotą kopułą w tyle, to Sobór świętego Izaaka Dalmatyńskiego, największa prawosławna świątynia w Petersburgu oraz druga co do wielkości w Rosji. Bardzo podoba mi się ta kartka, chociaż żałuję że jest to tradycyjna pocztówka fotograficzna :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)