sobota, 9 maja 2015

Tajwan

Witajcie Kochani! Nie będę Was zanudzać i opisywać co się zadziało u mnie w ostatnich miesiącach. Jedno jest pewne, teraz mogę już znowu powrócić do mojego hobby, na bieżąco prowadzić bloga i obserwować Wasze. Dzisiaj jako pierwszą chciałabym pokazać Wam pocztówkę z Tajwanu, ukazującą połów ryb. Ponieważ Tajwan jest wyspą położoną na Pacyfiku, nie dziwi fakt, że ryby i owoce morza są niezwykle popularne: od fast foodowego sushi, przez ryby w gęstych sosach, po dania z płetwy rekina. Najczęściej poławiane są tilapie, makrele, tuńczyki, kałamarnice, chanosy i rekiny. Dla Tajwańczyków ryby i owoce morza to część dziedzictwa narodowego. 


 
https://www.postcrossing.com/postcards/TW-1543967



1 komentarz:

  1. Bardzo spodobała mi się ta pocztówka, nawet dodałam ją do ulubionych :) lubię kartki z Tajwanu, a to danie z płetwy rekina chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)