wtorek, 28 marca 2017

Miasto Vang Vieng - Laos

Witajcie Kochani :-) 

To prawda że ostatnio rzadziej TU bywałam ale nie próżnowałam i zdobywałam kolejne pocztówki. W tym poście, chciałabym podzielić się z Wami karteczką z nowego w mojej kolekcji kraju - z Laosu :D 

Laos to państwo w Azji Południowo-Wschodniej, na Półwyspie Indochińskim. Jego stolicą jest Wientian i liczy 180 tys. mieszkańców! Laos graniczy z Mjanmą, Chinami, Wietnamem, Kambodżą i Tajlandią. Moja kartka przedstawia widok na Vang Vieng. Niedużą, malowniczo położoną miejscowość, która stała się regularnym kurortem wypoczynkowych dla tłumu turystów ;-)

BTW - chciałabym się wyłożyć pod tymi palmami i wygrzać moje "stare" kości ;P Wszak do urlopu jeszcze ponad dwa miesiące zostało ;P


 

6 komentarzy:

  1. Wow! Gratuluję nowego kraju i przepięknej pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ogromnie się z niej cieszę. Tym bardziej że ciężko było ją zdobyć ;P

      Usuń
  2. Laos to, tak mi się wydaje jeden z krajów, z którego nie tak łatwo zdobyć pocztówkę, więc gratuluję zdobyczy. DO tego wszystkiego, jeszcze tak urodziwej zdobyczy :) Chętnie poleżałabym tam razem z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trudno było zdobyć tą kartkę. Już straciłam nadzieję że się uda :-D Dobrze by było tak sobie pod tymi palemkami poleżeć :-D

      Usuń
  3. Gratuluję zdobyczy! Cudowny widok:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)