niedziela, 22 października 2017

Jesienny Vermont - USA

Witam Was Kochani po kolejnej długiej przewie! Mam nadzieję że ostatniej tak długiej, że uda mi się wrócić do regularnego blogowania, tak jak to było na początku, gdy zaczynałam...

Mamy już jesień. Dzisiaj deszczową,ponurą gdy nic się nie chce - mam na myśli siebie nie wiem jak Wam ;-)

W tym poście pocztówka ukazująca jesienny Vermont. Stan Nowej Anglii, położony w północno-wschodniej części USA. Na północy graniczy z Kanadą, na południu ze stanem Massachusetts, na wschodzie z New Hampshire, a na zachodzie z Nowym Jorkiem. Bardzo lubię taką jesień jak ta na pocztówce ;-)



3 komentarze:

  1. Taką kolorową słoneczną jesień lubię, a nie to co jest za oknem czyli deszcz, ponuro i zimno :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :)
    U mnie ostatnio również zagościł stan Vermont, ale w wersji multi i również z jesiennym obrazkiem: http://joanapostcards.blogspot.com/2017/10/vermont.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)