piątek, 28 stycznia 2022

Bawół afrykański - Tanzania

Cześć!

W tym poście będzie pocztówka z pięknej Tanzanii. Gdy ją otrzymałam, była moją pierwszą pocztówką z tego kraju.  

Tanzania to kraj położony we wschodniej części Afryki obejmujący także m.in. wyspy Zanzibar i Pamebę. Jego stolicą jest Dodoma.

Pocztówka przedstawia bawola afrykańskiego. Duże, parzystokopytne zwierzę. Reprezentują go cztery podgatunki różniące się nieco wyglądem. Zwierze to zamieszkuje bardzo różnorodne siedliska. Wymaga w środowisku przede wszystkim obecności wody zdatnej do picia oraz traw będących jego pokarmem. 


 

3 komentarze:

  1. Taka tematyka zawsze mnie interesowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga. Wpisy dają do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne informacje. Nie wiedziałem o tym.
    ______________
    szkolenie excel średniozaawansowany online

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)