sobota, 12 października 2013

Kuba


Czekałam, czekałam i pewnego dnia dotarła. Pocztówka z Kuby. Powiem szczerze zawiodłam się. Jest taka.... komunistyczna :P dziwnie to brzmi, biorąc pod ustrój polityczny który tam panuje. Liczyłam na piękną, cudowną pocztówkę z palmami i Morzem Karaibskim w tle. Zamiast tego otrzymałam średnią kartę z widokiem na jakiś budynek :P Ciociu moja Kochana nie popisałaś się :P

Republika Kuby – państwo w Ameryce Środkowej położone na Morzu Karaibskim w archipelagu Wielkich Antyli. Państwo to składa się z wyspy o nazwie Kuba oraz szeregu otaczających ją mniejszych wysepek, z których największą jest Isla de la Juventud. Stolicą Kuby jest Hawana, a największe miasta to: Santiago de Cuba. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)