środa, 24 maja 2017

Dziewczyna w narodowym stroju - Azerbejdżan

Cześć! 

Dzisiaj chcę Wam pokazać jeden z nowszych swapów, mianowicie pocztówkę z Azerbejdżanu. To moja pierwsza karteczka z tego kraju i podoba mi się :-) Azerbejdżan to państwo w Azji nad Morzem Kaspijskim, graniczące z Rosją, Gruzją, Armenią, Iranem oraz Turcją. Państwo podzielone jest na 59 rejonów a jego stolicą jest Baku. W zasadzie to bardzo mało wiem o Azerbejdżanie, normalnie wstyd, trzeba to nadrobić  i cosik poczytać. A Wy macie w swych zbiorach kartkę z tego kraju? Mnie trudno było ją zdobyć ;-)



 

6 komentarzy:

  1. Świetna ta pocztówka! Zdecydowanie lubię kartki z miejscowymi ludźmi. Mam kartkę z Azerbejdżanu i z tego co pamiętam to nawet łatwo było mi się umówić na wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zdecydowanie też lubię kartki ukazujące miejscową ludność :-)

      Usuń
  2. Gratuluję zdobyczy! Ja mam kartkę z Baku, ale wysłana została z Polski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Moja kartka tym bardziej mnie cieszy, gdyż została wysłana z Baku :-)

      Usuń
  3. Pocztówka jest świetna! To jest jedna z piękniejszych, jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny a także za wszystkie komentarze i miłe słowa. Wszystkie zawsze czytam i są dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli zostawicie komentarz, bądź adres bloga, możecie być pewni że Was odwiedzę :-)